stekpanna

Vilket fint väder det är idag, längesedan man kände att man ville vara ute nu. Funderar på att dra med Peter ut på en långpromenad men först måste jag få upp han ur sängen. Efter det hade jag tänkt åka till Kramfors en sväng, köpa ett par svarta crocs och en ny stekpanna. Peter diskade den vi har igår och då gick handtaget av helt plötsligt, jag har så förbannat svårt för att hålla mig för skratt om någonting går sönder men då höll jag mig annars hade Peter nog blivit rätt irriterad på mig. Vad är det som gör att jag får skrattanfall just när något går sönder eller går dåligt? Det drar i hela kroppen och jag kan absolut inte hålla mig, viker mig dubbel av asgarv. Jag vet ju att jag inte borde skratta då men det går verkligen inte, konstigt men roligt.


Kommentarer
Postat av: e

skadeglädje är den sanna glädjen ;)

2009-09-03 @ 13:39:29
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0