Sömnbrist

Även fast det var sängdags vid nio - tio igår så ringde väckaren 04.50 i morse igen och det var en kamp att ta sig ur sängen. Möte direkt på morgonen gjorde det inte lättare att piggna till, har trots allt blivit aningen piggare under dagen men nu kommer det igen. Ni anar inte hur otroligt glad jag är över att vara ledig i morgon, jag ska sova exakt så länge jag vill så att jag är riktigt utvilad.
Jag har ovanligt mycket behov av sömn, får jag inte sova minst 8-10 timmar/dygn fungerar jag inte. När man är yngre och växer behöver man mycket sömn och jag tror fan i mig att jag växer fortfarande. Något fel är det iallafall.

Det ända jag skriver om nu är sömn märker jag men det bryr jag mig inte om, jag är trött och sliten.

Med det säger jag än en gång Godnatt och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0