Onsdag

Jag gjorde rätt i att sjukskriva mig idag, Inte mycket förbättring från igår.

Vaknade i morse av att Mamma och Pappa var utanför huset och stökade, Pappa hade byggt en ny trappa till oss som går upp mot altanen, den förra var väldigt skräpig. Pappa hade tagit med sig en jord spade också så han hjälpte mig att sätta ner krusbärsbusken.

Mycket fin trappa, nu ska bara de runt i kring fixas.



Det har redan börjat komma små krusbär :0)



Johan kom upp hit inatt så han skulle skjutsa mig till Kramfors för att byta fläktremmen som jag köpte. Jag tänkte inte på att han hade bytt motor i den där bilen när han hade den så jag behöver en nyare version av remmen. Ska ringa och be han komma upp nu men jag är osäker på om jag kan åka nånstans.. gör det ont bara man går så är det ett helvete att åka bil, följde med Peter ner på affärn igår och bara det gjorde förbannat ont. Vi får se hur vi gör.

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Men Sofie det är onsdag idag

2009-05-20 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0