Bra dag!

Idag har det verkligen varit en super dag!
På förmiddagen kom Martin hit och skjutsade mig ut till Ulvvik för att hämta lite saker där, vi blev kvar där en stund och blev bjudna på fika i solen. Vid 2 - 3 åkte vi mot Kramfors, Jag skulle köpa en ny fläktrem till bilen och Martin skulle köpa katt saker till Katten han ska skaffa. Fläktrem och mycket kattsaker blev det. När vi var färdiga med det ville jag åka på trädgården och det gjorde vi. Jag köpte en Krusbärsbuske, en stor utomhus porslins anka och två små porslins sköldpaddor, så fint så!
Efter att vi hade varit på trädgården ringde Älskling och ville att vi skulle åka in på systemet och köpa öl så då blev det ännu ett ställe. Innan vi åkte hem köpte vi rullar på sylos som vi åt upp när vi kom hem hit, har suttit ute i någon/några timmar och surrat. Riktigt trevlig dag!

Min oplanterade krusbärsbuske



Ankan



Sköldpaddorna



Jag fick köra Martins bil idag! :0)



Jag har nästan inte tänkt på jobbet nånting alls, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0