Uppdatering

Hallå! Nu var det längesen jag skrev igen. Ska försöka tänka tillbaka och komma ihåg vad vi har gjort.

Onsdag kväll var vi ute i Ådal, spelade Wii sports (Bowling), åt grillat, drack vin och myste inne i sjöboden. Hade hoppats på bättre väder och solning också men det får bli nästa gång.
Torsdag var vi hemma och gjorde ingenting.
Fredag var det natt jobb.
Igår eftermiddag/kväll var vi ute i Ulvvik och hade kusinträff på Böhlenius och Nordenbergs sida av släkten. Mycket lyckad kväll med god mat och trevligt sällskap. Kvällen började med magont och illamående för mig så jag var tvungen att ta en paus men som tur var gick det över så jag kunde vara med igen. Grillat, vin, kusinquiz, kubb, vattenskoter och båt. Det var full rulle hela kvällen och de flesta var på gott humör, dansade på bänkar och hade allsång. Kvällen avslutade vi med var sin grillad korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0