Hurra!

Nu är det SEMESTER. Det känns otroligt, underbart bra! Kommer förmodligen inte förstå det riktigt förns om några dagar men det känns i alla fall fruktansvärt bra!

Skulle jobba till halv sju ikväll men det blev problem med kylan på jobbet igen så vi fick sluta tidigare. 16.00 klev jag utanför dörren och vilken frihets känsla jag fick.
Åkte hem och gav katta mat sen åkte jag ut till Ida och Jimmy för att grilla och hämta Peter. Blev kvar ett tag och kom hem nu. I morgon ska jag sova ut riktigt sen ska vi åka ut till Ulvvik och äta midsommar middag med alla andra där ute sen får vi se om vi blir kvar eller åker iväg någon annanstans.

Ha en trevlig kväll, jag ska njuta av min ledighet!

:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0