Godförmiddag

Vaknade med ett ryck i morse av att någon tokknackade på dörren, trodde jag. Så var det inte, det var någon på andra sidan vägen som spikade eller något liknande. Mig gjorde det ingenting, bara skönt att vakna i tid och inte sova bort hela dagen. Har just ätit frukost. Sallad men grilladkyckling, smörstekta champinjoner, tomat, gurka, sallad, ost, tonfisk, pasta och ceasardressing. Mycket gott.

Nu tänkte jag ta och betala min telefonräkning som jag fick när jag kom ut till Ulvvik, fattar inte varför dom skickar den dit ut. Måste ringa och ändra det där. I vilket fall så är det inte speciellt roligt att betala räkningar mitt i månaden, jag betalar alltid den 25:e och nu trodde jag att allt var färdigt för den här månaden men icke!



Kommentarer
Postat av: e

Japp!

2009-06-03 @ 12:28:15
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0