två dagars

Har haft en riktigt rolig och händelserik helg. På Fredagen åkte Jag och Peter upp till Övik och shoppade, hade en kanon shopping dag, var och är väldigt nöjd med mina inköp. Efter shoppingen käkade vi på Burger king och började åka hemöver. Kom hem och packade lite kläder och vin sen åkte vi ut till Ulvvik och satt i solen och myste. Efter någon timma kom Emma och Johan också och vi bestämde oss för att ta en liten båttur ut till Norrfällsviken så det gjorde vi. Satt på bryggan och drack cider, käkade högakustenrulle och rökta räkor med aioli.

Här satt jag och myste innan vi åkte iväg.



Jag & Emma på väg dit



På Lördagen vaknade vi ute i Ulvvik, gick omkring och väntade på att vi skulle bli körbara så att vi kunde åka hem. Kom hem vid två - tre tiden. Låg och funderade en stund på om vi skulle ha en hemma kväll eller om vi skulle åka med dom andra ut till Barsta. Vi bestämde oss för det sist nämnda så vi började fräscha upp oss, åt lite mat och åkte iväg mot Nordingrå igen och hamnade hos Niklas & Emma. Där även Frida, Jesper och Karin var. Jag och Frida har inte setts på "gud vet när" ja det måste vara minst två år i alla fall. Så det var så roligt att ses och gå igenom massa gamla minnen. När klockan blev runt elva så körde Frida oss till Skutskepparn i Barsta. Jag och Karin var båda två stenhårt inställda på dansgolvet så vi hann inte mer än att stänga bil dörren så stog vi där. Där spenderade vi hela kvällen och gud vad roligt vi hade. En kanon kväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0