Äntligen sovmorgon

Har jobbat idag med, så skönt! Inte haft ett endaste dugg ont i magen idag heller, otroligt men sant. Man känner sig så mycket mer som en människa när man får jobba. Eller mer värd.. kanske låter konstigt men jag känner så. I morgon är det sovmorgon som gäller i allafall, ska bli underbart. Synd att Peter måste kliva upp bara. Jag tänkte att jag skulle vara effektiv efter att jag har sovit ut ordentligt. Städa, tvätta, diska, elda, handla, laga mat o.s.v.. blir skönt att få nånting gjort. Jag mår så bra av det. Nu ska jag gå och ta en dusch och få bort allt ingrott mjöl , sirap och margarin som har fastnat på mig idag. Sen blir det mys framför brasan med katta som har varit ensam hela dagen.

..Ha en trevligt kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0