Igår & Idag

Både idag och igår har jag/vi fått mycket gjort, känslan av att ha gjort saker man dragit sig för är härlig. Med det menar jag inte att vi jag dragit mig för alla punkter som att hälsa på hos någon, snarare att plantera blommorna, fixa trimmern M.m..

Igår

• Tog upp vattenskotern
• Tog reda på våtdräkter & flytvästar
• Hälsade på Mor & Far
• Hälsade på Mormor & morfar
• Hälsade på Magnus & Monica
• Röjde bort allt skit i huset

Idag
• Tvättat av och kört in vattenskotern på lon
• Hälsat på Monica & barnen
• Köpt gummistövlar
• Köpt nya blommor till rumsfönstret
• Köpt ett nytt trimmerhuvud till trimmern
• Planterat ner blommor i pallkragar inför vintern

Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0