Helg

Nu är det äntligen helg igen, så härligt. Det bästa med helgen är att Peter är hemma och kan sova ut med mig på morgonen, finns inget bättre.
Idag har jag suttit vid datorn och kollat igenom hur mycket pengar jag lägger ut på alla saker för att få lite mer koll. Jag trodde att vi handlade mat för en stor summa vilket vi också gjorde men inte lika mycket som jag trodde. Vet ni vad det värsta var? All shopping, jag trodde aldrig, aldrig att jag handlade kläder för så mycket. Men om det blir en gång här och en gång där så märker jag kanske inte av det lika mycket som om jag skulle köpa allting på en dag. Huga, de ska det bli ändrig på.
Mitt i allt räknande så hörde jag att det kom en bil och det visade sig vara pappa som tänkte hjälpa till att få fast bron mot väggen igen, det gick hur bra som hellst. Han tog traktorn och tryckte tillbaka den mot väggen sen skruvade vi fast den så nu ska den sitta. Trodde aldrig att det skulle gå så smidigt.
Nu ska jag ta att planera en mysig middag tills min Petrus kommer hem! ♥

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0