Hallå

Hade en härlig egen dag igår. Peter jobbade så jag tog mig för lite vad jag ville, tog en promenad, åkte ner och solade, tog en härlig dusch, handlade och tog allt i min egen takt. Det var skönt, den här dagen känns inte mindre härlig den. Vaknade halv nio, ätit frukost, ska se på Andra avenyn, ta mig en dusch och sedan åka ut till Ulvvik om jag inte tar mig för att göra nånting annat här hemma tills jag börjar jobba klockan tre. Vi får se :)

Jag skulle sola oftare om det inte vore för att man måste ha fyra tior varje gång man solar, vem har lösa pengar hemma nu för tiden? Jobbigt att växla på en affär eftersom att dom oftast blir griniga och drygt att gå till en bank, Oftast därför jag brukar sluta ut solningen men igår kom jag på en super bra idè att öppna sparkossan, hittade 16 tior, kossan kommer göra mig brun! :)



Carro, vad roligt att du har hittat hit! Ska inte du ta och skaffa dig en blogg så man kan följa vad som händer i ditt liv också? :) Tack för kommentaren.


Kommentarer
Postat av: carro nyberg

ja, visst är det roligt :)

jag kan skicka ett nyhetsbrev till dig varje vecka så håller du dig uppdaterad ;) haha, närå.

men jag tycker verkligen att vi borde ses, snarast!! :D

2009-09-22 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0