Jag har fått en present! :0)

Vid två tiden idag pratade jag med Martin på msn helt plötsligt sa han att det ringde på dörren men sa att han skulle komma tillbaka snart. Tänkte inte mer på det och cirka en kvart senare hör jag att det kommer en bil och vem är det om inte Martin :0). Kom in och gav mig en nalle och en piggelin för att jag var på sjukhuset igår och inte mådde så bra, hur snällt som hellst! Han var kvar här en bra stund, surrade och tittade på tv. Skönt med sällskap när man inte är så pigg inte kan göra annat. Han är allt bra den där Martin!

Fin skinn nalle, han visste att jag har kollat på dom där och tyckt att dom
är så fina. Tack än engång! :0)



Vid fem tiden kom min Älsklings Peter hem, vi bestämde oss för att grilla
idag. Grillade kotletter med vitlöksmarinad, Potatisgratäng och hemgjord
Kantarellsås. Mmm vad gott! Njöt av den sista solen på altanen sen ringde
dom från jobbet till Peters telefon så han var tvungen att åka dit engång
till idag. Snart är han hemma igen hoppas jag! :0)



Nu ska jag strax se på Äntligenhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0