Fest & Picknick

Igår var det fest! Emma, Johan, Niklas, Emma, Erik, Martin, Jörgen, Sanna, Hampus, Basse, Johan, Åke och Petra var hos oss. Trevlig kväll tycker jag, det tror jag att ni tycker också. =)

Erik sov över här och vi kom inte i säng föränn vid halv fem så vi sov till klockan ett idag. Klev upp och det var strålande solsken, åkte ner på affärn och köpte hamburgare med tillbehör som vi grillade ute på altanen. Gott som tusan var det!
Efter att vi hade ätit kom vi på att vi ville åka ut till Ådal och kolla på bastuflotten som Erik och Emma håller på med. Där blev vi kvar i flera timmar. Åkte ut med båten på en ö och hade picknick, bullar och cola. Hur mysigt som helst.
När vi kom tillbaka satt vi på bryggan i var sin badenbaden stol och solade, riktig sommar värme!
Vid sju tiden åkte vi ut till Ulvvik och pratade med mor och far och nu har vi kommit hem, tänkte avsluta kvällen med en film och mys i soffan.

Jag med ett vinglas



Emma N var väldigt stolt över sina cream cheese chips :0)



Jag och Emma hade trevligt i fåtöljen



Glada Emma T och Sanna



Jag fick en sticka i fingret och försökte få Jörgen att se den



Finaste Peter!



Martin




Det var några bilder från gårdagen, här kommer lite fina bilder från dagens utflykt!

Bastuflotten, mkt fin!



Jag och Erik i båten på väg ut till Ön, det blåste rätt bra!



Älskling drar upp båten



Två nyckelpigor



Den här stigen gick vi på för att komma till super stället



Erik bär på picknicken



Den här utsikten hade vi



Petrus



Var sin piggelin slank ner i värmen



Skorna fick stå för sig själva



Efter fikat och njutning av solen var det dags att knyta på sig flytvästen igen
och bege sig in i skogen mot andra sidan där vi hade båten..



Där låg den



Jag hittade en fin sten!



Och Peter en pinne..



Tack för idag och slut för idag, hoppas ni har haft en lika bra helg! :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0