Sannas test eller vad man ska kalla det

OM DIG

Namn - Sofie

Bor - Ullånger

Syskon - två bröder

Ålder - 20 år och 11 månader ( Så har Johan nånting att irritera sig på ;D )

Född - 29/4 -88

Ögonfärg - grön, brun, blå

Längd - 161

Skostorlek - 37/38

Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - Oxen

Hårfärg - Ja hur var det, ljus idag men mörk imorgon.

DAGENS..

Låt - Enya - may it be

Saknad - Peter, kom hem från jobbet nu

Kläder - ljusa jeans, vinrött linne, vit tröja och vinröd scarf

TVprogram - har inte kollat på tv idag

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Ja

Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Magen skulle jag tro, skratt muskler

Tycker du att du själv är söt/snygg - Ibland

Du ger mycket komplimanger till andra - Ja men för lite

Är du nöjd med ditt förnamn - Ja

Du tycker att du själv är smart - Ja det beror på när och vad det handlar om

Vad är det sämsta hos dig - har svårt för att ta mig för vissa saker ibland

Vad är det bästa hos dig - får saker gjorda på ett kick om jag väl börjar

Har du bra självförtroende - Oftast

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på vad jag ska göra

Känner du dina grannar - Vissa, vissa inte

Svär du ofta - Tyvärr

Spelar du något instrument - Nej

Har du några tatueringar - Nej

Hur ofta tittar du dig i spegeln om dagen - Rätt ofta

Tycker du om djur - Ja

BRUKAR DU..

Sova - Ja

Ta mediciner du inte borde ta - Nej

Röka - Ja tyvärr någon gång i månaden om jag dricker

Snusa - Ja

Dricka - Ja

Skada dig - Nej, bara om jag är klantig och ramlar

Klä dig i svart - Ibland, inte så ofta

Hata folk - Ja

Lita på folk - Ja

Drömma mardrömmar - Ja, rätt ofta faktiskt. Inatt va vi ute med båten och jag föll i sjön :p

Gå i skolan - Nej

Gå i kyrkan - Nej

Ljuga - Om jag måste men det brukar inte gå bra

Vilja dö - Nej

NÄR..

Åt du senast - Runt 3

När läste du en bok senast - Förra veckan

Köpte du något senast - Idag

Svor du senast - Idag

Sjöng du senast - Jag brukar inte sjunga för min egen skull och andras

Klagade du senast - Idag, på solariet

Klantade du dig senast - Idag

HAR DU..

För många vänner - Nej

Förföljelsemani -  Nej

Någon  sjukdom - Ja men vilken?

Skadat någon - Ja

Färgat håret - Ja

Några piercningar - Nej

Några tatueringar - Nej

Egen dator - Min och Peters

Gjort bort dig rejält - Ja, så är det att heta Sofie

ÄR DU..

Snäll - Ja

Snygg - Ibland

Söt - Ibland

Lång - Nej

Kort - Lagom

Klantig - Ofta

Tönt - Inte enligt mig

Tjock - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0