...

Oh, gick och la mig sju igår på morgonen igen och tänkte sova några få timmar till så att jag inte skulle vara allt för trött sen men ack så dum jag var. Sov till klockan ett och efter det gick jag omkring som en zombie resten av dagen. Vi funderade på att åka till Ulvvön men varken jag eller Peter var speciellt sugen eftersom att vi var så trötta och tiden rann iväg. Istället tog vi oss en sväng till Ulvvik och hälsade på mor och far. Fick revbenspjäll och öl, gud så gott.
Idag blev vi väckt av farsan som ville ha hjälp av Peter att lyfta en gummimatta så det var bara att kliva upp. Klockan var i och för sig tjugo i elva men vi var uppe en stund för länge igår. Skönt att vi kom upp i alla fall, nu har jag börjat tvätta alla kläder och diskat. Funderar på att ringa vickan och höra om vi ska ta en promenad. Just ja, jag har bokat en klipp - färg och foliesling tid på Trudes, känns kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0