Inte lika farligt

Vaknade för en liten stund sedan och känner mig fortfarande yrvaken. Kom hem vid åtta i morse och somnade nog inte föränn nio. Det där med att det kändes "skit jävla piss drygt" att jobba igår det står jag fortfarande fast vid att jag kände, det var verkligen med en klump i magen och darrig underläpp som jag åkte dit men efter en liten stund så kändes det faktiskt mycket bättre. Jag hade ju inte glömt bort hur hela bageriet fungerade vilket jag trodde och jag stog inte och var förbannad för att degen rann på golvet eller att maskinerna inte gör som man vill. Det var en ganska skön natt på jobbet tycker jag, mycket strul och deg grävande men ändå ganska harmoniskt. Jag hade nog mest panik för att semestern hade gått så otroligt fort, för att vi skulle starta upp linje 4 som har stått under hela semestern, för att jag skulle få ont i magen av all stress som brukar framkallas där o.s.v.. Som sagt det var inte lika farligt och idag känner jag mig faktiskt mycket bättre till mods.

förresten..
Den personen som ringer från skyddat nummer kan sluta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0