Fin fint

Hoho, vilken härlig dag vi har haft idag. Fint väder och vistelse utomhus hela dagen var välbehövt. Vi har varit ute i Ulvvik och kört vatten skoter och solat. När vi kom upp till huset hade mamma nystekt strömming som vi åt på tunnbröd och jordgubbar efteråt, mycket gott. Efter maten fick håret sig en uppfräschning, det var totalt sönderblekt och dassigt så vi slängde i en brun färg och vilken skillnad det blev, glansigt och fint. Lite väl mörkt kanske men det lättar ju upp eftersom när man tvättar det.
Nu när vi kom hem hämtade jag posten och där hade jag fått ett litet paket med en bikini i, samma sort som jag har fast en annan färg. Hade velat ha vit/röd men det här var den enda som fanns kvar och glad är jag för det för den var jätte fin i färgen.
=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0