.. Dagarna går ..

Jag säger som Sanna, dagarna går .. Sov otroligt dåligt inatt, vaknade minst 50 gånger kändes det som och jag vet inte varför. Idag har jag haft besök av kära Ida, Jon och Monica. Ätit bullar och kakor, det är konstigt men vissa dagar funkar det för min mage och andra inte. Peter kommer inte hem förns ikväll så jag tror att jag ska ta och göra Pekingsoppa åt mig själv och smaska i mig. Nu tänkte jag gå ut och se om jag får fast vindrute torkaren som jag köpte idag, kommer förmodligen bli elak för att jag inte kommer fatta hur jag ska få dit den för jag vet ju hur det var förra gången men jag ska i allafall göra ett försök. :0)


Kommentarer
Postat av: karin

På tal om bilar och fixa, så kom ja och tänka på den gången vi skulle till övik och vi tejpade upp rutan på förardörren! Haha! :P

2009-02-26 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0