Vedstapling och paket

Jobb natten som va, kom hem halv nio och sov till två. Kollade på telefonen när jag vaknade och då hade Morsan skickat ett meddelande där det stog - Ring mig när du vaknar, jag staplar ved. Det visade sig att hon var här hos oss och staplade våran ved in i vedboden, Jisses. Slet på mig kläder och gick ut. När jag kom ut hade hon redan staplat i fyra timmar så mer än halva högen var redan instaplad. Efter någon timma var hela vedboden full så nu ska vi bara göra en stapel utanför av det som inte fick plats. Tack så hemskt mycket snälla mamma för hjälpen!
Efter att vi var färdiga beställde vi pizza som belöning och hämtade även ut mitt paket som hade kommit från lyko. Loreal´s vitamino color shampo och balsam. Loreal full volume extra mousse och Bed head papayarazzi bodylotion. Orsaken till att jag beställde var Loreal`s shampo och balsam som luktar gudomligt gott, de andra två fick hänga med.

       

Kommentarer
Postat av: karin

mammor är väldigt snälla, 99% av tiden ;P

2009-08-11 @ 07:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0