Shopping, shopping

Jäklar vilken härlig dag jag har haft idag. Åkte upp till Övik strax efter elva och träffade världens bästa Frida, gick runt och kikade i affärer och käkade. Vid två åkte hon hem och då shoppade jag gärnet. Hittade grymt mycket bra kläder.
två par Levis jeans, Ett par Replay baggy jeans, ett par Warp baggy jeans, ett par nya mjukbyxor och en hel del tröjor, linnen, underkläder, smycken M.m.. Letade efter ett svart midje skärp och hittade ett riktigt fint på indiska så det blev både ett svart och ett brunt. Dock hittade jag inga gummistövlar i dag heller men är för övrigt väldigt nöjd med mina inköp!

Kändes lite jobbigt att lägga in en bild på varje plagg så jag gör så här ist :0)



Shoppa är nog fan i mig det roligaste som finns, dyrt intresse iofs.

Kommentarer
Postat av: karin

Nice!! :D

2009-08-26 @ 06:52:34
Postat av: Sannapanna

Åh herregud va kläder du hittat! Tur att jag inte va med :P

2009-08-26 @ 09:45:25
Postat av: Sannapanna

Haha, ja för att jag hade gått breve som en gnällig 3-åring ;)

2009-08-27 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0