Ledigvecka!

Äntligen har vi ledigvecka, dock den sista någonsin innan treskiftet drar igång. Tråkigt att det är den sista men så skönt ändå, ska njuta av varje sekund. Gick av igår morse och klev upp vid halv tre när älskling kom hem. Tog en dusch och käkade middag sen åkte vi till Tomas och Anna och käkade blåbärspaj och spenderade resten av kvällen där.
Mycket trevlig kväll var det och inte mindre trevligt var det att få sova med älskling igen, jag hatar att sova själv.
Vi sov båda två i tolv timmar så jag känner mig redan återställd från nattveckan.
Jag känner ett lyckorus men kan inte riktigt sätta ord på vad det är, den här veckan ska bara bli så härlig :0)


Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0