Bra

Äntligen hemma igen. Denna dagen blev inte mindre mjölig än gårdagen men det har gått bra ändå tycker jag. Jag känner mig mer harmonisk nu när jag jobbar än för ett tag sedan. Kan vara för att jag inte längre kan stressa.
Andra arbetsuppgifter fick jag idag också. Andra gången jag får vara resurs utan truckkort, är man resurs så är allt lättare med truck men jag har får släpat runt 1000 kilos pallar med pall lyft, fyllt på ingredienser, dragit konteinrar m.m. Väldigt skönt att få andra arbetsuppgifter lite nu och då. Jag kan mer än gärna lyfta tugnt och göra saker mer omständiga än vanligt, då slipper jag bli uttröttad av att vara på samma ställe. En bra dag helt enkelt och nu tänker jag fortsätta att ha en bra kväll men min bästa Peter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0