Tjena!

Det blev sent igår. Klockan sju skulle vi vara hos Peters mamma och äta, sjukt gott var det Grillat med potatisgratäng o.s.v.. Blev kvar där tills klockan var tio sen skulle Peter åka till Jens en sväng så jag släppte av han där sen åkte jag till Niklas och Emma istället, där även Johan var. Blev bjuden på en öl direkt när jag kom innan för dörren och det tackade jag inte nej till. Även Peter hade blivit bjuden uppe hos Jens så vi fick åka med Johan hem, dunsade ner i sängen ett - halv två. Vaknade nu pigg som en nötkärna! Tro vad vi ska hitta på idag då? Jag ska nog gå och väcka världens bästa Peter.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Glömde bort att säga att jag fick en present av Peters moder igår! En resväska, Kanon! Jag som har varit på väg att köpa en hur länge som hellst!

Kommentarer
Postat av: e

Det var roligt igår =) Vi borde hitta på något ikväll också!

2009-05-23 @ 11:19:26
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0