The way to the stars

Skit, jag kommer inte kunna jobba i morgon. Jag kan knappt röra mig nu.. försöker få tag på Ann-britt som skulle ringa upp mig för några timmar sedan så jag får förklara för henne hur det ligger till. skit, jag hoppas att jag kan få någon ersättning eftersom att det är på grund av att jag har varit på sjukhuset, jag får prata med henne och se.

Just nu sitter jag och kollar på halsbandet från Efva Ettling som jag har suktat efter i flera månader..
Inte alls billigt men jag funderar på att beställa det på måndag när vi har fått lön, det är jag värd.

Astra sic itur ad/The way to the stars



Jag är nog lite schizofren som Martin brukar säga. Först skriver jag att jag inte kan jobba och att jag måste få ersättning för de sen visar jag att jag tänker köpa ett halsband för 1200 .. Du har nog rätt Martin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0