Kanon

Det blev verkligen en kanon dag/kväll igår, hur mysigt som helst. Ingen mottagning, ingen ström och kanon väder. Kan inte bli bättre. Åkte hem runt halv elva, nu klipper Peter gräsmattan sen ska vi åka upp till Övik med Erik, han ska hämta en stereo och köpa massa kablar medans Peter och Jag ska kolla på våtdräkter och flytvästar så att vi kan börja använda vattenskotern på riktigt. Sen när vi kommer hem får vi se om vi åker upp till stugan igen eller om vi hittar på nånting annat, nu ska jag ta en snabb dusch och dra på mig shorts. Vi hörs! :0)



















Läste illustrerad vetenskap igår innan vi somnade, vilket gjorde att jag drömde att Peter och Jag skulle får barn. När det kom ut visade det sig att vi hade fått en apa. Den var hemsk, hängde på mig jämt och till slut var den lika stor som Peter, skrek, bet och jagade mig hela tiden. Usch det var en hemsk mardröm.. Det måste vara för att jag läste om apor i den där tidningen. Hoppas att vi inte får en apa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0