Jääsp!

Uppe tidigare än vad det var tänkt, ställde klockan på 09.00 i går kväll och tänkte att jag skulle sova ut idag. Ställde inte telefonen på ljudlöst, brukar alltid göra det men inte just igår och det var ju tur för Emma "klant" Törnqvist ;D . Hon ringde halv åtta och berättade att hon hade försovit sig och hade körlektion 09.40 i Kramfors, frågade om jag kunde köra. Måste erkänna att jag velade lite först eftersom att jag fortfarande sov men sen kvicknade jag till och tänkte va fan, klart jag måste skjutsa henne. Jag vill ju också att hon ska fixa körkortet ;p

Vi har ju faktiskt alla varit utan körkort och vet hur det är när man inte tar sig någonstans

Kommentarer
Postat av: e

Du är så jävla bra sofie! =) Tack!

2009-05-06 @ 14:11:12
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0