Hungrig!

Vilket otroligt underbart väder det har varit idag, sol har vi haft mycket av men inte den här värmen som har varit idag. Jag har gått runt i bikini hela dagen och faktiskt fått lite färg. Tvättat och grejjat.

Imorgon ska jag på sjukhuset och göra gastroskopi igen, den här gången får jag bli sövd som tur är. Vill aldrig mer gå igenom det som förra gången. Jag har varit tvungen att äta flytande föda i två dagar vilket inte alls är kul, idag får jag inte äta nånting, bara dricka. Jag är så hungrig så jag tror att jag dör, sitter här med min te kopp och försöker mätta den tomma magen men det fungerar inte. Jag vill ha kött! eller ja vad som hellst skulle sitta väldigt bra just nu. Tänk att när man inte får äta så blir allting gott. När jag öppnade kylskåpet fick jag syn på ett leverpastejs paket, gud så gott det hade varit med leverpastej, jag som inte ens tycker om det. Men just idag hade det varit så gott!
Jag har redan gått ner ett kilo men jag kan lova att i morgon när undersökningen är färdig då ska jag äta som aldrig förr, jag ska smälla i mig allt jag ser tills jag kräks. Mamma ska skjutsa mig eftersom att jag inte får köra själv när jag har varit sövd och Peter jobbar.. Hon har lovat mig att jag ska få äta på Max när jag är färdig, jag har redan räknat ut vad jag ska äta. Nuggets meny, 9 pack med 2 smält ost. Just nu skulle jag kunna äta upp det på 1 minut. Det kanske inte är det bästa valet av mat när magen har varit tom länge men jag tänker inte bry mig för det är så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0