Ystad - Haparanda

Hörde av Emma för ett tag sedan att Robert Aschberg och Gert Fylking Skulle promenera mellan Nordingrå och Ullånger idag. Jag kikade ut genom fönstret ett antal gånger dom första minutrarna efter att hon hade sagt det, sen blev jag trött på det och orkade inte sitta i fönstret hela dagen eftersom att jag inte visste vilken tid dom skulle gå förbi.
30 minuter senare klev jag upp och skulle hämta ett glas vatten, av en händelse kollade jag ut genom fönstret engång till och vad ser jag? En blå skoda som det står Insamlingsbilen på, tänkta att det måste vara dom. Bilen parkerade utanför vårat hus och väntade, jag satte mig i fönstret och väntade även jag. Efter cirka 3 minuter ser jag Aschberg lunkandes med Fylking 20 meter bakom sig. Jag slet fram kameran och fotade genom fönstret, kände mig som en desperat papparazzi. Men vad gör väl det, det var roligt att se dom tycker jag och nu har jag bildbevis!

Insamlingsbilen



Fylking & Aschberg på våran infart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0