Frihet!

Snacka om att jag är nöjd nu, natt veckan är över och jag har just kommit hem. Halv sju stämplade jag ut, slet av mig arbetskläderna och första steget utanför dörren kände jag att jag va fri. Nu borde jag gå och sova men jag funderar allvarligt på om jag ska vara vaken ett dygn till istället.. Peter jobbar till tolv sen ska vi packa i ordning och åka upp till stugan, vädret såg tveksamt ut men nu lyser solen och det verkar bli kanon, hoppas på det.

Nej jag tar och sover några timmar i alla fall så att jag inte slocknar på eftermiddagen, det kan jag inte för då ska vi ha trevligt! :0)

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Hoppas ni får det mysigt i stugan! Kram

2009-05-29 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0