Fredag

Jag har varken haft tid eller ork att blogga idag. Vaknade vid nio och gick igång på högvarv på engång, plockade undan allt skräp som låg överallt i hela huset, damsög och torkade golv, torkade bord, diskbänk, tvättade fyra maskiner. klockan tolv var jag färdig och gud så skönt att jag drog igång med det där på engång så att jag hade resten av dagen till annat!

Johan kom upp hit igår igen. Han tyckte att vi skulle grilla idag och det gick vi igång på, Grillning med trevligt sällskap är aldrig fel. Peter skulle sluta vid tre så jag tänkte åka ner och handla kött med tillbehör till grillningen så att det skulle vara färdigt när han kom hem. Skulle åka ner på affärn och startade bilen som lät väldigt "annorlunda". Åkte hem igen och ringde till Johan, han och E hade varit i Nordingrå så dom skulle svänga in på vägen hem och se vad det var för fel.
Dom var här på några minuter och det tog inte lång stund förän Johan konstaterade att fläktremmen var väck. Kul värre .. Då har vi bara en bil igen då, tills Peter har lagat den :0) .
Fick skjuts av Johan och E ner på affärn så att jag kunde handla i alla fall sen åkte vi upp hit igen och drog igång grillen. Grillspett blev det, gott.

Imorgon är det jobb igen, antar att jag inte kommer blogga på några dagar framöver. Kommer man hem klockan sju på kvällen och måste lägga sig vid tio igen så är inte datorn prio ett.

Hoppas ni får en trevlig helg i alla fall! :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0