Fredag

Idag är det Fredag igen vilket betyder helg! härligt. Idag har jag inte planerat nånting, klev upp för någon timma sen och har just ätit frukost. Vid sju ikväll ska vi vara ute i Älgsjö och äta middag hos Peters mamma. Peter skulle sluta tidigare idag så vi kanske hinner hitta på nånting kul innan. Det hoppas jag så vi får se när herr Böhlenius behagar att komma hem! :0)

Vi har inte planerat nånting speciellt för resten av helgen heller, jag hoppas på en stillsam och mysig helg. Lite grillning och någon öl/vin i solen vore mysigt. Om det blir bra väder vill säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej ! äntligen hittade jag hit ;) tack för kommentaren ! de vet du att jag gör ! =) man hör juh på en människa om den menar de dom säger elr inte , jag har som bestämt mig för och strunta i om folk blir avundsjuka , dom får väll bli de och de e inget jag kan göra åt de !



Hur har du de med magen då ? hoppas att de inte är allt för jobbigt !? =/



men ni får ha en trevlig helg och sen kanske vi ses på månda kväll ! sen hoppas vi på sol i helgen elr hur !?!



kram

2009-05-22 @ 20:23:25
URL: http://nene83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0