Färdig!

Äntligen är det över. Jag var så nervös i morse så jag funderade på att gå ut ifrån väntrummet innan dom kom och hämtade mig men jag satt kvar. Mindre trevliga sköterskor annars var det inga problem alls, fick en kanon bra läkare, det är huvudsaken. Jag har aldrig blivit sövd förut men har hört att man blir lite konstig när man vaknar, mår illa och är allmänt vimsig men för mig var det inga problem alls, var hur pigg som hellst. Det jobbiga var att jag var tvungen att ligga kvar i en och en halv timma efter att jag hade vaknat även fast jag var pigg och färdig för att åka på engång.
Jag fick i alla fall veta att min magsäck var irriterad och att han hade tagit massa prover så jag skulle få komma tillbaka veckan innan midsommar och få reda på svaren. Skönt med en bra läkare.

Mamma förbättrade mitt dåliga humör på morgonen när vi kom upp, jag var så nervös och irriterad så jag blev less på henne och sa åt henne att ge sig när hon sa nånting (minns inte riktigt vad det var) .. hennes svar var: Förlåt, förlåt, Mitt namn är plåt. Haha, då var det så roligt!

Nu är jag trött och slut så jag ska ta mig en tupplur!

Jag är märkt!



Det bästa nu är att jag får äta precis vad jag vill!! och snusa, frågade på sjukhuset när jag vaknade om jag fick ta en snus men icke.

Kommentarer
Postat av: e

Skönt att det gick bra den här gången!

2009-05-18 @ 14:49:06
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: karin

hoppas proverna kommer säga nånting!

skönt att du fick en bra läkare!

puss och kram från umeå!

(längtar hem som en gnu för övrigt :P )

2009-05-18 @ 20:39:46
Postat av: Anonym

heja dig gumman. skönt att det gick bättre nu. hoppas dom kan hjälpa dig så du får ordning på magen. tänker på dig massor! kramar

2009-05-18 @ 21:57:01
Postat av: Frida

haha! din mamma är rolig hon. Bra att det gick bättre den här gången :) Kram!

2009-05-19 @ 13:24:17
Postat av: jessica

kommentaren utan namn är jag :)

2009-05-20 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0