Äntligen!

Nu är jag äntligen färdig med mitt eget lilla sy/stryk/mys rum. Jag säger som Lotta på Bråkmakargatan
: Jag kan så mycket.
Men att jag skulle fixa det så här bra alldeles själv det trodde jag inte. Kreativ ledig vecka, nöjd det är vad jag är. Vad tycker ni?

Före, det såg verkligen bedrövligt ut!



Efter, nu är allt fixat. Förutom Kablarna, måste köpa klammer imorgon.



Nu sitter jag här inne och myser med datorn, i morgon blir det riktig sovmorgon med telefonen på ljudlöst och utan alarm. Ska sova tills jag vaknar och lite till.

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Va duktig du är! Blev jättefint! :)

2009-05-07 @ 10:20:23
Postat av: e

Du kan så mycket sofie ;)

2009-05-07 @ 11:54:59
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: karin

jättefint! du är duktig du! :)

2009-05-07 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0