Bilder från lördagen

Tänkte lägga in lite bilder från i lördags, måste bara säga att Sanna måste vara den sämsta fotografen ;P

Här försökte hon få med mig och henne på samma bild, gick det bra? :p



Var jag redo för fotning här? Det tyckte i alla fall Sanna dum Panna. Haha



Här såg jag halvt beredd ut i alla fall men jag verkar tro att håret ska lossna



Se där,lite beredd i alla fall



Haha, Fjant Sofie



Glada människor! Martin, Rickard och Sanna.
Är det fotografen som är rolig tro?



Martin, visst har du en snus inne där? Är det inte det som är så äckligt? :D

Kommentarer
Postat av: Martin

ehm.. måste vara en fläskläpp eller kanske tuggummi :D

2009-03-30 @ 16:26:19
Postat av: Sannapanna

Men mobba mig lite mer :D

2009-03-30 @ 16:45:42
Postat av: karin

Guud va fint klippt du är nu!! :) Färgen vet ja inte, när de inte syns så bra på fotona! Men till påsks ses vi ju säkert så då får ja se hur det ser ut på riktigt! :)

2009-03-31 @ 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0