Så där ja..

Så där ja, nu var Måndagen avklarad. Har i stor sett inte gjort ett endaste dugg idag. Har varit ute hos mor och far i Ulvvik och lämnat bilen för en stund sedan och avnjöt en semla. Lämnade bilen till pappa eftersom att den förmodligen måste ha sig en genomgång innan besiktningen nästa vecka. Handbromsen är väck i alla fall, så mycket vet jag. Skiten frös ju för någon månad sedan när jag hade jobbat natt, slutade halv åtta på morgonen och hade jobbat i tolv timmar. Snacka om att jag var less. Lämnade den och tog Peters bil hem, snällt va? Jag hade ändå aldrig fixat det själv. Hade inte han varit där hade jag förmodligen ringt efter skjuts. Dags att sova och hoppas på mindre huvudvärk och feber i morgon.

Sov gott allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0