Lördag Morgon

Det blev ingen solning igår, åkte ut till Ulvvik istället efter som att Johan var där ute, blev kvar där till klockan tio igår kväll. funderar på om jag ska ta det idag istället men jag kommer förmodligen sluta ut det. Kanon väder idag också, wiiieee. Ska ta och sätta mig på en stol ute i solen, då har jag ju solat i alla fall, även om det bara är ansiktet. Sen idag ska jag förbereda för middagen. Niklas och Emma säger att dom ska åka hit tidigare och hjälpa till, det låter bra! :)

I morgon kommer det förmodligen ut bilder från kvällen, eller vad säger du Emma? du brukar ju ha kameran i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: e

hahaha ja, självklart ska det tas bilder ! ;)

2009-03-21 @ 09:54:03
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Johan

Nej men för i helvete, jag beslagtar minneskortet...Bilderna är hemligstämplade:)

2009-03-22 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0