Godmorgon

Hoppas att alla andra sovit bättre än mig. Somnade och sov i en timma sen vaknade jag och skrek och skakade av en sjukt jobbig dröm. Den var så otroligt verklig så jag kunde inte släppa den. I drömmen vaknade jag och kollade mot trappen och där stog det tio små tomtar som morrade, när jag tittade på dom hånskrattade dom åt mig och rusade fram och slet i mig, rev och bet, det spelade ingen roll vad jag gjorde så fortsatte dom. Vad tyder det på?. Jag vaknade mitt i allt rivande och slitande och skakade nått fruktansvärt, hjärtat kunde inte slå fortare. Kunde inte somna på ett bra tag efter det, låg och kollade mot den där trappen och så fort jag försökte sova kändes det som att någon stog och stirrade på mig och skulle börja gnaga på mig. Säkert komisk dröm för vissa att läsa om men för mig var det skit jobbigt. Känns fortfarande jobbigt. Jag känner mig som ett litet barn som är rädd för monsterna under sängen. Vissa funderar säkert på om man är psykiskt sjuk. Usch för mardrömmar säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0