Vart tog värmen vägen?

Vart tog värmen vägen? +10 och blåst är inget sommar väder. På Torsdag kväll får jag semester och tydligen ska det vara regn då också. För mig betyder semester sol, bad, bikini, barfota och uteliv. Inte vinterjacka och tv tittande.

Jobbade inatt och klev upp vid två idag, åt "frukost" halv fyra sen åkte vi ut till Ulvvik för att hämta den andra bilen. Där blev vi bjudna på middag också, jag tackar ja. Skönt att slippa laga mat en dag som denna då man kliver upp på eftermiddagen. Kom hem för en stund sedan och sitter för tillfället och slö tittar på tv i soffan, väntar på att mitt magont ska gå över. Det har varit bra ett längre tag men av någon anledning har det börjat igen och pågått i några dagar. Hoppas på att det går över så småningom.
Imorgon är det sjukhus besök igen. Ska få provsvaren från gastroskopin, hoppas på att det visar något. Något som det finns botemedel för.

Nu tackar jag för mig och håller tummarna för en bra morgondag och bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0