Stockholm

Nu är jag ännu mer sugen på att åka till Stockholm. Kameran Jag och Peter använde förra året när vi åkte ner gick displayen sönder på så den har bara legat i en låda och skräpat, tills nu när vi kom på att vi skulle lägga in bilderna på datorn och se vad det var för bilder. Där låg dom, Stockholms bilderna. Skulle jag kunna skulle jag åka idag men det får bli efter nästa lön när vi har semester :0) .
Som sagt så är ju Emma där nere hos Johan nu, Igår hade dom varit till någon galleria som jag inte kommer ihåg namnet på men jag kommer ihåg att det var 134 affärer i den. Vilket paradis!
Ja det är inte så långt kvar till semester nu, endast två veckor och jag skulle kunna tänka mig att åka ner veckan efter. Jag får ta och smörja Peter lite.

Här kommer lite bilder från förra året..



Peter när vi packar upp



Utsikten från Rica hotel



Åt andra hållet



Jag



På färjan på väg till Grönan



En glad och slut Peter, glad för att få kolla på tv och vila fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0