Händelserik dag

Det har varit en händelserik dag idag. Förmiddagen började med att vi mötte upp Iris "Peters Mormor" vid mannaminnet sedan visade hon oss vägen till en bekant till henne som har gamla fönster i sin ladugård. Vi hade tänkt att vi skulle göra en spegel av ett fönster och när vi stog och tittade på dom där fönstren fick jag en idè om att vi kunde göra ett eget vitrinskåp och ha fönstren som "dörrar" så vi tog med oss fyra stycken hem så att vi kan fundera lite på hur vi vill göra och kanske till och med göra både och.
Efter att vi hade umgåtts med Iris en stund åkte vi ut till Gårdsbutiken och kikade lite där, mycket fina saker har dom. Men jag väntar med att handla tills Peter inte är med och försöker stoppa mig :0) .
Efter Gårdsbutiken åkte vi ut till Ulvvik för att se vad dom gjorde där ute, hjälpte till att ta in hästarna och så fick vi lunch på köpet, hemgjorda biffar, gott.
Medans vi var där ute hörde Teknikmagasinet av sig till Peter för att berätta att hans telefon hade kommit in. Då åkte vi raka vägen upp mot Övik och hämtade ut den, sedan åkte vi upp mot till Granngården köpte en jordspade som jag kan gräva i min rabatt med :0) .

Det är vad som har hänt idag, Nu blir det tv som gäller resten av kvällen.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0