Stockholm

Stockholm och shoppingsugen. Emma har åkt ner till Johan i Stockholm idag, förra veckan funderade jag faktiskt på om jag skulle åka ner några dagar den här veckan men så blev det inte, tur är väl det för jag är så otroligt shoppingsugen. Skulle nog handla nånting i varje affär. Ekonomin tillåter inte det just nu så jag får lugna mig ett tag till, fick hem en scarf idag i alla fall som stillar lite. Men innan sommaren är slut har vi nog fått oss en resa dit.

Vad har mer hänt idag .. Pappa har varit här och fixat nya regn slangar till stuprännorna, fikat och surrat en stund, Peter har kommit hem från jobbet. Han jobbar bara en dag den här veckan så nu är han ledig igen. Nu ska vi se om Magnus och Monica är hemma så att vi kan ge dom bröllopspresent någon vecka för sent :0)

Min fina scarf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0