illa

Igår eftermiddag var vi på Kinavallen och tittade på Anna (Peters syster) när hon spelade fotboll. Det gamla damlaget hade samlat ihop sig och spelade mot det nuvarande damlaget. De nuvarande laget vann med 4-3 men jag tycker lätt att det gamla laget spelade bättre! Hade dom tränat lite innan hade dom vunnit. riktigt roligt att se på!

Efter matchen var det pub på Ceasars, hela fotbolls gänget med flera skulle dit och vi hade bestämt oss för att vi inte skulle dit. Tänk att man aldrig kan hålla sig, kul som tusan hade vi i alla fall! Den här dagen har varit värre .. Jag har legat på bro golvet på baksidan och kvidit av illamående hela dagen och sagt miljoner gånger att jag aldrig mer ska dricka alkohol. Drack ovanligt lite igår också så jag förstår inte varför jag har mått så otroligt dåligt idag. Värmen kanske? jag är dålig på att dricka vatten när det är varmt och har man inte gjort det på hela dagen och börjar dricka vin som är vätskedrivande så borde man kanske inte må så bra.
Nu mår jag äntligen bättre i alla fall. Vi funderar på om vi ska åka till Ulvvik och sova där, skönare att vakna där i morgon och kunna gå ner och lägga sig på bryggan där det fläktar istället för att vara här hemma i grytan.

Hoppas er helg har varit bra! :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0