Gud vad kul vi hade igår!

Jäklar vad kul vi hade igår, verkligen längesedan jag hade så roligt när det är fest. Först samlades Peter, Jag, Karin, Niklas, Tomas och Martin här drack vin och hade mycket trevligt. Jag och Karin hade så mycket att prata om så att vi pratade i munnen på varandra =). Vid halv elva åkte vi mot Lövvik, som ligger i Nora. En riktigt rolig och mysig sommar pub med två dansgolv och mycket folk. Träffade många vi kände, Emma och Johan var där, Sanna och alla norabor, Maria och Dan. Ja det var en hel drös med folk där.
Klockan ett stängde dom och de tyckte vi var för tidigt så vi åkte till Sanna och Hampus på efterfest. Drack mera vin och fick den godaste mackan jag någonsin ätit, Polarbrödspärlan med grill potatissallad, ost och enrisrökt konjaksmedwurst. Mmm.

Tack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0