Ösregn

Regnet öser ner, än så länge tycker jag att det är riktigt mysigt. Igår hade vi en riktig städrunda, skurade allt från golv till tak, spis, ugn, fläkt, toalett, handfat, tvättställ, kamin, dusch. Ja alla ställen man drar sig för att rengöra blev gjorda igår, sen skurade vi resten av huset också. Så skönt när man kan hjälpas åt, tog nog ungefär tre timmar nu när vi var två stycken även fast vi hade bra tempo så då kan du ju förså hur lång tid det tar att göra allting själv. Nu är i alla fall allting rensat och det är så otroligt skönt, jag trivs som bäst när det är rent!
Idag funderar vi på att åka upp till Övik, har ingen riktig plan på vad vi ska göra där men jag skulle bara vilja gå runt och kika. Köpa flytväst måste jag göra och gummistövlar. Sen kan det vara mysigt att bara vara och sätta sig och ta en fika. Bättre än att bara vara hemma och ute går det ju inte att göra speciellt mycket nu.



Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0