Nageltråg

Igår åkte vi ner till Magnus och Monica för att lämna kläderna till Magda, när vi kom ner så frågade Monica om vi skulle ha något annat för oss senare på dagen och tyckte att vi kunde käka där nere med dom och dricka lite drinkar. Vi hade ingenting planerat så vi stannade kvar där. Mycket trevligt hade vi, drack drinkar, käkade chips och spelade spel.
Allvarligt talat och Med andra ord spelade vi. Herregud vad vi skrattade, inte det lättaste att försöka förklara saker när man har druckit drinkar. Ett ord som jag skulle förklara var "Nagertråg", vad fan är nageltråg?, ja jag försökte förklara i alla fall och när tiden var ute och ingen hade förstått vad jag försökte förklara visade det sig att jag hade missat en hel jävla bokstav. NageltråNg skulle det vara, det finns alltså ingenting som heter nageltråg.
Magnus hade en ganska rolig förklaring på ett ord också, han försökte förklara vad en kajak var och när vi hade knäckt vad det var han menade så visade det sig att vi hade fel i alla fall för på kortat stog det kojak, haha.
Ja det är nog inte lika roligt att läsa om så här efteråt men vi hade väldigt roligt åt det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: karin

roligaste spelet nånsin!!

2009-07-14 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0