Kaffe och bullar

Idag har vi en hemma dag, faktiskt lite skönt att det inte är kanon väder varje dag så att man får tid till annat än att sola och bada utan att behöva ha dåligt samvete för det. Mor och Far har varit här och fikat kaffe och bullar, dom skulle även ut till stallet en sväng där dom förvarar alla saker som dom hade här i huset innan dom flyttade till Ulvvik. Jag följde med och hittade en liten stol som jag tänker putsa till och måla om. Alltid roligt när man hittar gamla saker som man kan göra om. Nu återstår bara vilken färg jag ska måla den, funderar på vit eller svart men samtidigt vore det roligt med en lite gladare färg. Jag får ta och fundera på de en stund.

Mjölk till kaffet..



Här är den lilla stolen, mycket fin form men ful och sliten så med lite
puts och färg blir den förhoppningsvis fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0