Hår & Shopping

Igår hade jag en härlig dag i Sundsvall med mamma. Klippte mig, gjorde avfärgning, färgade på ny fräsch färg och gjorde en effekt slinga. Inte nog med det så shoppade jag lite också. Hittade ett par kanon fina "gladiator" sandaler på Bianco, en kjol, shorts, linne och skjortklänning på Veromoda och lite små saker på h&m. Så nöjd med hela dagen, håret blev perfekt som det alltid blir när jag klipper mig där, har verkligen saknat att gå ut ifrån frissan och vara super nöjd. Kläderna jag köpte är jag också jätte nöjd med och inte minst skorna, dom var superfina och jag har inte sett dom på någon annans fötter än så jag hoppas att jag får känna mig "ensam" med dom.

Kom hem vid sex tiden och svidade om för att åka ner till Monica. Peter, Magnus, Tomas och Martin skulle ha bastar/spel kväll så Jag, Anna och Zara åkte ner till Monica och umgicks där nere. Kanon dag och kväll helt enkelt!

Det enda som var minus igår var alla turist - - - - - - - som var ute efter vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0