Friis & Company

Nu har jag problem med att bestämma mig igen, sitter och velar mellan två Friis & company väskor.

Nr.1



Nr.2


Fastnade först för Nr.2 eftersom att den är mer min stil, passar till det mesta och silver passar mig bättre än guld. Men nu helt plötsligt känns det fel att köpa den eftersom att den känns lite lik den jag redan har och det vore roligt med någon som är lite annorlunda. Skulle väska Nr.1 inte passa vid något tillfälle så skulle jag ju faktiskt kunna använda den jag har nu. Ja du ser vilka världsproblem jag har. Ska sova på saken men skulle i alla fall vara tacksam för lite hjälp igen :0)

Kommentarer
Postat av: karin

Nr 1!!!!

2009-07-17 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0