1 Juli

Sol och värme är det idag också, härliga tider.
Vi var ute i Ulvvik hela dagen igår och skulle sova kvar men vid halv elva tiden fick jag för mig att vi skulle åka hem i alla fall, katta hade ju sovit ute en natt redan och jag tyckte synd om honom, tänkte för mig själv att han satt och väntade och väntade. Vi åkte hem i alla fall och vart tror ni katta satt? han satt på altanen, väntade och skrek. Usch vilka skuldkänslor jag fick tänk om vi inte hade kommit hem då, han hade förmodligen trott att vi hade övergett honom. Han var hur kelig som helst, hoppade nästan på oss när vi kom hem. Det är ju visseligen bara en katt men ändå.

Idag ska vi åka ut till Ulvvik igen, Monica och barnen skulle komma dit och så måste vi ju hälsa på Isak lite. Mormor och Morfar skulle komma på kvällen också och då skulle morsan göra jordgubbstårta så jag antar att vi är kvar tills vi har fått äta den.

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0